Aktualitások


LV Smart Prémium szolgáltatáscsomag
2020. április 08., 10:10

LV SMART - PREMIUM SZOLGÁLTATÁSCSOMAG Mit kapok ettől a szolgáltatástól? Mi nem tartozik a szolgáltatás kereteibe? Milyen extra költségeim lehetnek a készülékem meghibásodásakor? Mennyibe ker...

Részletek

LV Smart Prémium szolgáltatáscsomag

2020. április 08., 10:10

LV SMART - PREMIUM SZOLGÁLTATÁSCSOMAG

Mit kapok ettől a szolgáltatástól?
Mi nem tartozik a szolgáltatás kereteibe?
Milyen extra költségeim lehetnek a készülékem meghibásodásakor?
Mennyibe kerül ez a szolgáltatás, hogyan tudom fizetni?
Hogyan kérhetnék árajánlatot?

Tisztelt Gázkészülék tulajdonos!

Engedje meg, hogy az alábbiakban ismertessük új szolgaáltatásunkat:

Mit kapok ettől a szolgáltatástól?

A szolgáltatás keretében egy határozatlan idejű karbantartási szerződést kötünk ügyfeleinkkel, melyben vállaljuk: 

 

  • gázkészülékének karbantartását, tisztítását, beállítását évente egyszer, díjmentesen 
     
  • 3 lehetséges időpontot ajánlunk fel a fűtésszezonon kívül (április eleje és augusztus vége között), hogy az előre egyeztetett időben elvégezhessük gázkészüléke éves karbantartását  
     
  • Váratlan meghibásodás esetén az év bármely időpontjában a bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdjük a készülék javítását
     
  • Meghibásodás esetén évente egyszer, 20 000 Ft összegig mi álljuk a javítás és a kiszállás költségeit, és csak az ezen felül eső javítási- és anyagköltséget számoljuk fel
     
  • Egyszerű QR-kódos, online hibabejelentési rendszert biztosítunk minden szerződött ügyfelünk részére 
     
  • ·        Új készülék üzembe helyezésekor lehetőséget biztosítunk kiterjesztett garanciaszerződésre, illetve rendszergarancia szerződésre is, mely a rendszerhez tartozó egyéb berendezésekre is kiterjed. Ebben az esetben készüléke karbantartása és javítása 8 éves koráig garanciális és teljesen díjmentes. 

      Mi nem tartozik a szolgáltatás kereteibe?

  •        Ha a hibaelhárításkor munkatársaink megállapítják, hogy a fűtés vagy a melegvíz hiányát nem  szerződésben foglalt gázkészülék meghibásodása okozta, (pl.: szobatermosztát, külső keringetűszivattyú, stb… problémája)  abban az esetben a javítás költségét külön tételként számoljuk fel.

       Milyen extra költségeim lehetnek a készülékem meghibásodásakor?

  • Ha a hibaelhárításkor munkatársaink megállapítják, hogy a fűtés vagy a melegvíz hiányát nem  szerződésben foglalt gázkészülék meghibásodása okozta, (pl.: szobatermosztát, külső keringetűszivattyú, stb… problémája)  abban az esetben a javítás költségét külön tételként számoljuk fel.

Mennyibe kerül ez a szolgáltatás, hogyan tudom fizetni?

  •        A szolgáltatás fizetése havidíjas konstrukcióban történik, a karbantartási szerződés min. 1 évre szól, határozatlan ideig meghosszabbítható (automatikusan megújuló). 
     
  • ·       A díjazás pedig az Ön gázkészülékének típusától függ. 

 
Hogyan kérhetnék árajánlatot?

Kérjen tőlünk személyre szabott ajánlatot az alábbi rövid űrlap kitöltésével:

 


LV Smart Prémium szolgáltatáscsomag ajánlatkérés

Az alábbi űrlap kitöltésével egyedi árajánlatot kérhet. Kérjük, töltse ki az űrlapot, majd küldje el. Ezt követően munkatársunk telefonon jelentkezi az időpont egyeztetése miatt.

* A kiemelt mezők kitöltése kötelező!

!
!
!
!
!

A készülék...

!
!
!
!

CAPTCHA






Vissza az előző oldalra!
LV SMART Korlátolt Felelősségű Társaság - Magyar