Az okos energia

HIBABEJELENTÉS

Elromlott a kazánom, mikor tudnának kijönni, megnézni?

  • Szezonon kívül (májustól szeptemberig) általában a hibabejelentést követő munkanapon tudunk kivonulni a helyszínre és megkezdeni a javítást. 
  • Fűtési szezonban, betervezett feladataink mellett, a javítást körülbelül két munkanapra tudjuk vállalni.
  • Havidíjas prémium szolgáltatásunk keretében a bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdjük a javítást.

Van hétvégi ügyelet?
Prémium ügyfeleink részére az év 365 napján állünk rendelkezésre. Amennyiben jártunk már Önnél, a készüléken elhelyezett QR kód segítésgével bejelentett hiba elhárítását, szabad erőforrás függvényében, de igyekszünk hétvégén és ünnepnapokon is megkezdeni. Új ügyfeleink részére az alábbi hibabejelentő kitöltését javasoljuk, és igyekszünk a lehető leghamarabb felvenni Önnel a kapcsolatot.