Prémium csomagunkban minimum egy évre szóló, havidíjas állandó rendelkezésre állást kínálunk egy átlagos mobiltelefon-előfizetés havidíjáért. Ajánlatunk személyre szabott, az ügyfél gázkészülékének típusától is függ.
Mit tartalmaz prémium csomagunk?
¤ a bejelentéstől számított 24 órán belül a hiba javításának megkezdése
¤ gázkészüléke évente egyszeri, előre egyeztetett időpontban történő karbantartása, tisztítása, beállítása
¤ meghibásodás esetén évente egyszer, 20.000 forintig mi álljuk a javítás és a kiszállás költségeit
¤ új készülék üzembe helyezésekor lehetőséget biztosítunk kiterjesztett garanciaszerződésre (ezt igényelve készüléke karbantartása és javítása 8 éves koráig garanciális és teljesen díjmentes)
¤ egyszerű online és QR-kódos hibabejelentés
Mi nem tartozik a szolgáltatás kereteibe?
Ha a hibaelhárításkor munkatársaink megállapítják, hogy a fűtés vagy a meleg víz hiányát nem a szerződésben foglalt gázkészülék meghibásodása okozta (hanem például: szoba termosztát, külső keringető szivattyú meghibásodása...stb.), abban az esetben a javítás költségét külön tételként számoljuk fel.
Kérjen tőlünk személyre szabott ajánlatot az alábbi rövid űrlap kitöltésével!